guess what?!

Hey.
hängde med mamma till centrum för att köpa lite stuff och sånt. och höll på att svimma? alltså va liksom min första dag som jag va igång mycket, på en månad kanske? så inte så konstigt. men gissa vad?! jag ska kanske få en hund?! :D vi vet inte om dom finns kvar. plus att det är bara jag och mamma som vet om att vi "funderar" på det. det är i alla fall en så sjukt söt valp. en typ frishon frische, haha aa nått sånt.
håller på med en ny header. vill inte ha en så kladig (eller hur man ska förklara det) - som jag har nu. bara nått enkelt. kanske ganska lik den jag har nu. vi får se. :)

Kommentarer
Postat av: Alice

Tappa bort mon mobil så skrev spanska glosorna på facebook<333

2012-01-17 @ 18:50:33
URL: http://lifeasalicebohr.blogg.se/
Postat av: Alice

Vet inte vart min mobil är så skrev spanska glosorna på facebook<333

2012-01-17 @ 18:51:19
URL: http://lifeasalicebohr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0