omöjligt spel

alla vuxna spelar stockholms spelet. omöjligt att fatta något, gav upp efter 3 frågor? hörrni, kan ni inte tipsa om min blogg? och kommentera lite mer. börjar tröttna på att blogga när stestiken aldrig höjs, och har knappt några kommentarer. får många kommentarer om att jag ska blogga mer. om ni kommenterar mer, så bloggar jag mer, okey? skulle betyda mycket om ni tipsa. Love ♥

den vita pälsbolls mössan är nu min, haha. den va jätte fin! själva mössan var vit. och toffsen lite bech-brun. ni får en bild imorgon. imorgon kommer även min halv kusse hit. min söta 2 månaders gammla kusse, elvira. gullig lite plutt ♥
bara för att jaah har bildbrist. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0