Jan. 13, 2012

Godmorgon! mår mycket bättre idag! nästan frisk från allt jobbigt. nu på morgonen ska jag:
♥ Duscha
♥ fixa mig, kläder, bortsta tänderna osv har haft 3 veckor fritt ifrån smink, det är väll ganska bra för ögonfransarna, huden osv?
♥ blogga :*
♥ packa lite stuff, ska dra till mormor & morfar under dagen. :)
skulle gentligen dra till doktorn idag för att ta blodprov, men hittar inte mitt bedövningsplåster. haha är så sjukt känslig för blodprov. dom gör så sjuukt oont!! mer än sprutor jö. ♥ måste börja fixa mig nu. dom kommer vid 11 tiden. och orkar inte stressa. :P
Alice har också blivit sjuk, krya gumman :* ♥
aa juste, det är fredag den 13onde idag. ta det lite extra lungt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0