Jan. 12, 2012

Godmorgon babys!
har bytt header igen. för en grej. men blev nästan nöjdare med den här? fast den andra hade mysigare färg.. tata ska ha den här länge!! i alla fall försöka. ;) måste fixa lite designs till andra idag också. vi får se, måste vila också ju. mår mycke bättre! bara huvudvärk och halsont kvar. men det borde gå över, över helgen? så kan jag komma frisk till skolan och träffa alla underbara. :* eller frisk är jag inte på 2 månader, men det har jag redan bärettat. ;)

 

hittade den här bilden ifrån förra gången jag var sjuk. fast då var man lite brun. och inte lik bleck som man är på vintern.. här ser ni även mig utan smink! fast de va ett tag sen.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0