godnatt bloggen, ska lägga mig med fruktsallad och kolla på typ handbolls match.

fixade en ny header. den va väll helt okej. ska försöka hålla mig till den här headern ett tag nu i alla fall. :) imorgon slutar jag tidigt. och då måste jag plugga rubbet. tycker inte att jag ska ha så mycket läxor och pro, och va tvungen att fixa allt på 2 dagar. bara för jag va sjuk. aa men that´s the life baby. ♥
gillar ni den?
btw- Alice, Hanna, Maija, Avan. jag kan inte hänge me imorgon. måste plugga, torsdag är bättre, funkar du? ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej, jag undrar om du skulle kunna göra en design till oss ?

Kommentera gärna svar till någon av mina inlägg!

Kram Nathalie Hiamchan

2012-01-18 @ 00:11:07
URL: http://twolifes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0