BLOGGLÖFTEN*

 

aa skrev fel, det ska va blogglöften. ;)

Blogga om mer intressanta stuff har haft värsta bloggtorkan. har nästan bara mobilbloggat tråkiga inlägg!! min staestik och kommentarer blev sämre för det. men nu så ska jag blogga bättre! om mer det jag brukar/de blogga om. mode, smink sånt stuff. mitt blogg namn.

Uppdatera bra jag tycker ändå att jag uppdarerar rätt bra. fast uppdatera massa bra inlägg!!

Ta ny bilder jag har värsta bildbristen. imorgon ska jag och alice ta bilder, right?

GÖRA EN NY DESIGN!! jag har haft min tråkiga design i tusen år nu. ska försöa fixa en färgglad ny design. vi får se ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA SAKNAR DINA GAMLA INLÄGG SOM TIPSA OM SMINK OCH SÅNT!!!!!!!!!!!!

2012-01-01 @ 19:45:03
Postat av: SOFIE SELLÉN

Hur många läsare har du? :)

2012-01-01 @ 22:00:34
URL: http://soofies.webblogg.se/
Postat av: SOFIE SELLÉN

Okej samma här! :) vill du göra länkbyte? :)

2012-01-01 @ 22:49:17
URL: http://soofies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0