10 saker...

♥ när jag gör läxor går jag in på mitt rum. stänger dörren. och sen sätter på hög musik jag skriksjunger me till, hehe.
♥ när jag tittar på tv måste jag sätta en kudde för förnstret. för det känns som om jag bli iaktagen.
♥ jag är beroende av att shoppa, har nästan aldrig pengar kvar, hihi. ♥
♥ jag går i musikskola men jag suuger på att komma ihåg hur man spelar toner, instrumet osv.. :P
♥ jag älskar att läsa bloggar!
♥ alla låtar jag älskar hatar alice!
♥ när jag är hungrig, eller bara har en dålig dag kan jag sura ihop och blir sur på allt.. (-.-)
♥ jag älskar att ta bilder!!
♥ har ont i magen just nu, hehe.
♥ kommer inte på så mycket mer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0