10 saker ni inte visste om mig

jag haatar att åka i hissar!
♥ jag är inge bra på fotboll, men jag tror jag är det. och tycker det är rätt kul. ;)
♥ jag blir lätt arg, HATAR DET!
♥ om inte jag skulle blogga skulle jag ha en massa tid jag inte skulle ha något att göra.
♥ jag ääälskar godis och andra goda saker!
♥ jag går i musikskola.
♥ har blivit beroende av vampire daires, och tycker den serien är mycket bättre en twilight!
♥ JAG ÄLSKAR ATT SHOPPA! SÅ JAG ÄR ALTID PANK! fast det kanske ni visste
jag tycker om att kolla på svambob fyrkant, tycker han är sjukt skön! och roolig!
♥ när jag är trött så snackars jag en MASSA! jag är trött heela tiden, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0