Svar på frågestunden del 2

hur kan du hålla uppe din statestik så bra?
ja vet faktiskt inte... fast ibland är ju såklart statestiken dålig!
Vad har du för julkalender?
jag har trisslottkalender och chockaldkalender :)
Vad har du för Önaskelista?
KLICKA HÄÄÄR
Vad har du för bästavänner?
Julia och Alice ♥
Går du på någon sport?
Volleyboll, så sjukt roligt! sen dansar jag också. fast det är väll ingen sport?
Gillar du din klass?
JAG ÄLSKAR MIN KLASS! vi är ju skönaste klassen, hihi ♥
Gillar du någon just nu?
Jag gillar en massa just nu men inte riktigt på "det sättet" hihi :P
Vad har du för statestik blå, röda?
Blå= ca 60-120 Röda= ca 150-300
Hur gör du dina designs?
jag gör dom i photoshop och jag låter fantasin flööda. hihi nej men jag gör dom i photoshop ♥
Vad använer du för shampoo?
bed head och ett shampoo som hjälper färgat hår att behålla glansen ♥
Har du några syskon?
Japp en brorsa på 9 år...
Hur mycket komemr dina designers att kosta?
Headers är gratis, för det är så änkelt att göra! designer för gratis dom två första gångerna sen kostar dom 20 kr och efter det 40 osv..
Vad har du Onepiece eller Ziperall?
En sorts Ziperall!
Vad har du kamera? och är den bra?
Nikon D3000 och den är gryym! ♥





Kommentarer
Postat av: Elin<333

Heej, kan du fixa min design ( det är föörsta gången ) ?? <33 :)

2011-12-09 @ 16:14:08
URL: http://elinns.blogg.se/
Postat av: Nicole

Nu startar jag dagens haff blogg tjej på min blogg, du behöver inte alls göra mycket för att vara med på tävlingen http://nicolesikon.blogg.se/2011/december/startar-dagen-haff-blogg-tjej.html#comment



Förlåt om du inte gillar sånt här! Ha en fortsatt trevlig dag :)

2011-12-09 @ 17:09:01
URL: http://nicolesikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0