Svar på tal

Anonym: hihi, va gulligt! nej men jag vet faktiskt inte. i börjar gjorde jag skit fula. men man lär sig väll, hehe.

Fanny: magtröjan har jag köpt på h&m. och shortsen är gammla jeans som blev för korta. så jag klippte av dom och dom blev mina favvo-jeansshorts. shortsen man klipper av själva är typ alltid snyggast, enligt mig, hehe. Tack! hihi.

Elin: jag dansar show dance. men det här va dans i skolan för 4-5 och 6:an. ♥

Elin: hihi, tack!

Anonym: nopp, det är min normala ögonfärg. tack så mycke!

 


nu har jag fått frågan igen. nej jag svarar inte på alla kommentarer, haha. jag svarar på dom flesta frågorna (jag svarar när jag orkar typ) och på dom flesta gulliga kommentarer. puss ni är så söta ♥

 


Kommentarer
Postat av: millalouise

hej lust att göra bloglovin byte?:)

här är min; http://www.bloglovin.com/blog/2164122/1998

skicka gärna din om du vill,

förlåt om du inte gillar sånnahär kommentarer, kram!

2011-12-02 @ 22:47:26
URL: http://millalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0