Svar på frågestunden del 1.

Hur många unika besökare har du per dag?
det beror ju såklart på men ca 50-100.
Ditt favorit pogram på teve (säg bara ett)?
vampire dairies såklart ♥
Favorit film?
film... har iingen aning!
Vem är din bästis?
Alice, Julia ♥
Din favorit bok?
HUNGERSPELEN!
Din favorit mat?
Sushi, Tacos
Ditt favorit ämne i skolan?
Idrott!
Vad gillar du bäst Födelsedag eller Julafton?
Julafton helt klart! det är så myysigt och alla får presenter och är glada! :)
Vad önskar du dig mest i julklapp?
Önskar mig en MASSA så vet inte :/
Din favorit låt (du får inte ta Titanium)
Då vet jag inte...♥
Vad tänker du på när du hör "KÖÖÖRV"
hahahahhha, korv?!
Vilka bloggar läser du?
ojj... läser många men dom jag värkligen följer är veys.blogg.se, lifeasalicebohr.blogg.se, quints.blogg.se och emmylinneboije.blogg.se. sen läser jag en massa fler :P
Har du bloglovin?
Japp ♥
Hur många bloggar har du haft?
hm... 6 bloggar har jag haft, hihi. olika namn dårå..

det var svaren på del 1.
rästen alla frågor svarar jag på imorgon. har du inte frågat det du ville än? fråga då häär så har bi till imorgon på er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0