Jaa, vilket långt inlägg haha ^.^

Suuger på att uppadetera på lov, ni vet. som typ alla. Har typ planerat allt för hela veckan. Och ser såå fram imot nyår!! Ska fira med jullan, familjen och typ ALLA vi känner. Vi har sådär bokat ett helt hotell. ;) Och så ska vi dra till skansen och se fyvarkerier? Ja vid 00.00. Sen dra tillbacka till hotelet och blablabla. Haha fuun! Har precis vaknat! Det här inlägget skulle upp igår när jag va hos mina kusiner. men då hade jag inte täkning osv, hihi. Idag ska jag till mina kussar i stan på lunch och lite jul. och sen middag hos mormor och morfar. så Alice du är så dålig på att svara: vi kan inte träffas idag, men imorgon? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0