Header/design

Får så många frågor om design och så varje dag. Och om jag ska göra gratis så kommer jag inte att ha några ider eller någonting kvar. Så nu börjar jag ta betalt för mina designer. 50 kr för en hel design. 20 kr för en header. Dom flesta tar typ 100-200 så jag kör på ganska billigt. Priset kan diskuteras! Men då så kommer jag jobba på era designer mycket mer än vad jag gjort nu. Du får bästema allt på designen och så. altså kommer det vara värt priset! Men mina närmaste vänner får såklart. :) puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har du lärt dig göra så snygga headers och designs? Jag har precis fått photoshop och jag undrar om inte du kan visa hur man lägger till efekter på texterna och bilder? TACK SÅ HIMLA MYCKET OM DU KAN DET!

Kram

2011-12-18 @ 16:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0