DESIGN...

inlägget när jag sa att designerna kostade nu så skrev jag inte så bra. så tar det nu igen. vill du ha en design gär då såhär:
kontakta mig.. på fb -vickan brolin- skriv en kommentar på bloggen eller skicka till [email protected]. dock är jag inte inne på min mejl så ofta. skriv en kommentar om du skickat till mejlen!
Vad ska mejlet, kommentaren osv inehålla? färger, vilken bild du vill ha, lösen till din blogg så jag kan fixa designen, hur du kan betala, hur hela designen ska se ut osv..
Länkar nu när jag tar betalt så kommer jag inte att skriva "design by..." men skulle bli glad om ni länka i ett inlägget eller någont liknade!
Kostar? Jag får ca 3 frågor per dag om jag kan göra design. och en design tar ca 1 timme att göra. så det är därför jag börjar ta betalt. 50:- för en hel design 20:- för en header.
Hur likt kommer det vara din beskrivning? jag kommer att försöka få designen så lik din beskrivning som möjligt. men jag vill inte ha ett mejl där det står "du får bästema allt" det är för mycket jobb. du kan skriva färger bilder och sen kan jag göra som jag vill. men om du vill att det ska bli din stil, och så som du värkligen vill ha den. är det bättre att skriva hur du vill ha den ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0